Krepšelyje nėra produktų.

Klaipėdos dramos teatras


Premjera 2023


Paremta A. Čechovo „Trijų seserų“ trečiojo veiksmo motyvais

Idėja, kompozicija, pastatymas Dmitry Krymov

Scenografė Irina Komissarova

Šviesų dailininkas Eugenijus Sabaliauskas

Garso režisierius Edvinas Vasiljevas

Vaizdo projekcijų meninis pastatymas Artūras Lepiochinas

Vertėjas Gintaras Grajauskas

Scenografės asistentė Anna Titova-Tubash

Prodiuserė Inna Krymova

Režisieriaus asistentai: Alius Veverskis, Marius Pažereckas, Artūras Lepiochinas


Vaidina:

Samanta Pinaitytė, Darius Meškauskas, Regina Šaltenytė, Toma Gailiutė, Sigutė Gaudušytė, Digna Kulionytė, Jonas Baranauskas, Mikalojus Urbonas, Jonas Viršilas, Artūras Lepiochinas, Karolis Maiskis


Scenoje dirba:

Antanas Razgauskis, Zigmas Tarlovas, Darius Matevičius, Linas Bagdonas, Rokas Tomaševičius, Dovydas Tertelis, Paulius Aleknavičius, Rytis Veverskis, Simonas Alfredas Gylys, Marius Pažereckas

1.30 (be pertraukos)
SPEKTAKLIS LIETUVIŲ K. SU ANGLŲ K. TITRAIS.
SPEKTAKLYJE NAUDOJAMA PIROTECHNIKA, „STROBE“ ŽIBINTAI, STIPRŪS GARSO EFEKTAI, DŪMAI, RŪKOMA.
Spaudoje:
Organizatorius:
Klaipėdos Dramos Teatras
#THE ATRIUM

Dmitry Krymov FRAGMENTAS

„Mūsų spektaklis vadinasi „Fragmentas“. Tai fragmentas iš A. Čechovo pjesės „Trys seserys“, trečiojo veiksmo pradžia – naktinis gaisras. Centre, tarsi po padidinamuoju stiklu, Olga, vyriausia iš trijų seserų. Šiame dramatiškame kūrinyje – nervas, baimė, nuojauta ir kova. Kova beviltiška ir galbūt nelabai sėkminga, kaip ir visi A. Čechovo herojų, taip pat ir Olgos, bandymai nugalėti likimą, kuris neleidžia jiems išsaugoti vyšnių sodo, tapti rašytoju ar išvykti į Maskvą. Jie pasmerkti žlugti. Lieka tik potraukis vienas kitam, kančia ir vienatvė. A. Čechovui apskritai rūpi ne rezultatas, o pats bandymas, ir būtent tuo jo personažai mums artimi ir brangūs.

O dėl galinčio kilti klausimo, kodėl nestačiau nuostabios pjesės „Trys seserys“, turiu tokį pastebėjimą – kartą atkreipiau dėmesį, jog stovint priešais kokį nors garsų paveikslą man įdomu įsižiūrėti į jo dalis, gal net labiau nei į visą paveikslą, įsižiūrėti į pačias mažiausias jo daleles, kad ten, tarsi vandens lašelyje, aptikčiau dailininko portretą ir individualumą. Tai savotiškas žaidimas. Teatrinis žaidimas. O kadangi, mano manymu, A. Čechovas nėra vangus ir apatiškas, o labai energingas, ryškus ir net nuožmus, ugnies scena kuo puikiausiai tinka mano žaidimui. Tereikia atsipalaiduoti ir žiūrėti. Ir galbūt jūs užjausite ir pamilsite šiuos labai atpažįstamus žmones, negalinčius deramai apsaugoti savęs, savo meilės ir savo namų.“ Dmitry Krymov


ne nuodėmė teatre
apsilankyti daugiau nei
vieną kartą
Long arrow
IŠSIRINK GERESNĘ VERSIJĄ
Skaityti daugiau
ANA KARENINA
Skaityti daugiau