Krepšelyje nėra produktų.

NUO
2022.04.05
IKI
2022.05.05
Parodos autorius:

REFLEKSIJOS

Daiva Dašenkovienė gimė 1972 06 14 Šilalėje. Klaipėdos universiteto Menų fakultete baigė dailės studijų krypties vizualiųjų menų studijų programą su pagyrimu, įgydama bakalauro kvalifikacinį laipsnį.

Nuo 2021 m. Lietuvos dailininkų sąjungos narė
Nuo 2015 m. Klaipėdos dramos teatre dirba dailininke-dekoratore

Jungtinės parodos:
Personalinės parodos:
2022 m. paroda „Refleksijos“ Klaipėdos galerijoje
2020 m. virtuali paroda grupėje „Neatšaukti atidarymai / Not cancelled openings“
2020 m. paroda „Prailgintas laikas“ Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešosios bibliotekos Girulių padalinyje
2019 m. meno degustacija „AP galerijoje“ Vilniuje
2018 m. paroda „Kiekviena siena yra durys“ Šilalės Vlado Statkevičiaus muziejuje
2018 m. paroda „Kiekviena siena yra durys“ Klaipėdos licėjuje
2018 m. paroda „Atkurta tapatybė“ Klaipėdos dramos teatre
2017 m. paroda „Tikrovės iliuzija“ Klaipėdos miesto savivaldybės Imanuelio Kanto viešosios bibliotekos Meno skyriuje
2016 m. paroda „Žmogaus egzistenciniai matmenys laike ir erdvėje“ Pagėgių savivaldybės viešojoje bibliotekoje
2016 m. paroda „Nuostabos galia“ Pagėgių savivaldybės viešojoje bibliotekoje
2016 m. paroda „Formos daiktiškumas“ Pagėgių savivaldybės Lumpėnų bibliotekoje
2016 m. paroda „Akimirka kasdienybei“ Pagėgių savivaldybės Žukų bibliotekoje
2015 m. paroda „Žmogaus egzistenciniai matmenys laike ir erdvėje“ Šilalės rajono savivaldybės bibliotekoje
2013 m. Klaipėdos universiteto Menų fakulteto jungtinė paroda Gargždų krašto muziejuje
2012 m. plenero paroda Jono Gižo etnografinėje sodyboje Drevernoje, organizuojama prof. L. Julijono Jankaus

Kita veikla:
2020–2021 m. rezidentė Klaipėdos kultūrų komunikacijų centre
2018 m. vedė tapybos renginį prie jūros su „Intelligent Brunch“
2017–2018 m. vedė tapybos užsiėmimus suaugusiesiems su „Intelligent Brunch“
2017 m. dalyvavimas „Kultūros fabriko“ menininkų dirbtuvėse „Auksinis penktadienis HO-HO-HO“
2013 m. dalyvavimas V. Masalskio ir Klaipėdos jaunimo teatro organizuotame renginyje „Senamiesčio turgaus naktis“
2013 m. dalyvavimas V. Masalskio ir Klaipėdos jaunimo teatro organizuotame renginyje „Patiekalas kito mamai“
2012 m. dalyvavimas žemės meno akcijoje „Kit-Kas PARKUI“, skirtoje parko 35-mečiui pažymėti, Klaipėdos skulptūrų parke
2012 m. dalyvavimas prof. L. Julijono Jankaus organizuotame plenere Jono Gižo etnografinėje sodyboje Drevernoje

Refleksijos įprasmina turinį, leidžia aiškiau idenfikuoti situaciją, perkelti ją į analizės lygį. Scenos menai, o ypač teatras, jungia dvi pagrindines raiškos formas – fizinę ir verbalinę. Pasak D. Dašenkovienės, pagrindinė bet kokios teatrinės veiklos prielaida yra tikslas išsakyti tam tikrą nuomonę. Tokiu būdu teatras dailininkei tampa minties teatru, kuris apeliuodamas į žmogaus protą yra pašauktas spręsti esminius žmonijos būties klausimus.
Dailininkė siekia atskleisti teatro naratyve reflektuojamą klasikinę ir antikinę Homo sapiens tapatybę. Pasitelkdama autoportretus, draugų ir artimųjų figūras, ji kuria kadrinio siužeto principu. Figūros kartais tampa sustingusios savo vienatiniuose kūnuose tarsi graikų statulos. Tai kartu ir nostalgijos žadinimas, tačiau atmetant pasakojimo aiškumą. Pasak D. Dašenkovienės, „spektakliuose visada tikimasi veiksmo tąsos, o tapyboje to norisi išvengti. Tačiau teatras man duoda sceną, modelį, rekvizitus. Tada galiu pati sukurti apšvietimą ir kompoziciją pagal savo scenarijų. Atsiranda forma – matomas objektas, kuris yra mano subjektyvumo ir išorinės tikrovės rezultatas. Visa mano kūryba gimsta iš aistros, iš susitikimo su tikrove“.

Long arrow
Grįžti atgal
teatre visada yra
„ką veikti“
Long arrow